Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Dosed-psykedeelidokumentti 10.12.2022

Kun reseptilääkkeistä ja vakiintuneista hoitomuodoista ei tunnu olevan apua pitkässä kamppailussa masennuksen ja opioidiriippuvuuksien kanssa, Adrianne päättää hakea uutta suuntaa taikasienten ja ibogan kaltaisten psykedeelien avulla. Ensimmäinen psilosybiinisienikokemus sysää hänet prosessiin, joka mullistaa hänen käsityksiään mielenterveydestä ja riippuvuudesta.

Psykedeelisen sivistyksen liitto ry järjestää Helsingissä lauantaina 10. joulukuuta ensimmäisen julkisen elokuvatapahtumansa, jossa esitetään palkittu kanadalainen dokumenttielokuva Dosed. Tapahtumapaikkana on Kulttuurikeskus Caisan Auditorio (Kaikukatu 4 B) klo 15:00. Elokuva kestää hieman alle puolitoista tuntia, ja näytöksen jälkeen on aikaa myös elokuvaa ja sen teemoja käsittelevälle yleisökeskustelulle.

Liput (verkkokauppa suljettu, lippuja vain ovelta) (osta omasi TÄSTÄ):

Ennakko 8 € (PSL:n jäsenmaksun 2022 maksaneille 5 €)
Ovi 10 € (tasaraha tai kortti)

PSL:n jäsenmaksun 2022 (alk. 20 €) maksaneille jäsenille lähetetään sähköpostitse alennuskoodi, jonka voi aktivoida kirjoittaessa se ostoskorista löytyvään kenttään. Jäsenyyden voi ostaa verkkokauppamme etusivun kautta – alennuskoodi löytyy tällöin jäsenmaksukuitista. Lisätietoa jäsenyydestä löydät tästä. Jos et ole varma oletko maksanut kuluvan vuoden jäsenmaksusi, voit olla meihin yhteydessä osoitteessa info (at) sivistysliitto.fi.