Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Mieli kuvina: Psykedeeli-inspiroituneen taiteen näyttely 1.12.2018

• Kulttuurikeskus Sähinä Heikkiläntie 10 (kartta)

Kreikan kielestä juurtuva sana “psykedeeli” merkitsee sielua tai mieltä ilmentävää. Psykedeelien raottamista alitajunnan porteista tulvii joskus ihmeellisiä, usein keskenään vastakohtaisia asioita yhteenpunovia näkyjä. Populaarikulttuurissa psykedeelit ovatkin tulleet tunnetuksi erityisesti vaikutuksistaan muusikkojen, kirjailijoiden ja kuvataiteilijoiden luovaan ilmaisuun.

“Mieli kuvina” -taidenäyttelyn avajaiset järjestetään lauantaina 1. joulukuuta 2018 klo 18–22 Kulttuurikeskus Sähinässä Helsingin Lauttasaaressa. Tämä Psykedeelisen sivistyksen liitto ry:n järjestämä näyttely tarjoaa monipuolisen kattauksen suomalaisten taiteilijoiden psykedeeli-inspiroituneesta taiteesta. Avajaisissa on luvassa ohjelmaa, ruoka- ja juomatarjoilu sekä mahdollisuus tutustua Psyslin väkeen ja toimintaan.

Näyttely on avoinna 1.–15. joulukuuta Makers Kahvilan aukioloaikojen puitteissa: Ma-Pe: 8–20, La-Su: 10–17. Näyttely on maksuton.

Näyttelyn Facebook-tapahtuma: https://www.facebook.com/events/255561295129792/

Lisää Sähinästä: http://www.sahina.fi